Ne-normirano stanovanje
Na dijelu nastavnih kolegija stanovanje se predaje kao normirano, kao npr. odnos namjene i površine prostorije ili odnos broja stanara i površine stambene jedinice, sve do funkcionalnog pristupa koji stanovanje podučava kroz najučestalije skupove aktivnosti - funkcije. Izvan akademskih okvira, korisnici žive u različitim stambenim uvjetima koji su u neposrednoj vezi s njihovim
platežnim mogućnostima i standardom zajednice kojoj pripadaju, a samo stanovanje obuhvaća i nudi mnoštvo aktivnosti, oblika i tipova. Teme predavanja su u području između navedenih krajnosti. Ciljevi kolegija su 1) stjecanje, stvaranje i organiziranje znanja o suvremenom stanovanju s naglaskom na ne-normirane tipove i oblike, 2) spoznaja o razvoju funkcionalne teze unutar teorijskog područja stanovanja, u ovisnosti o vremenskom tijeku i protagonistima, 3) spoznaja o postojanju ne-funkcionalnih pristupa u arhitekturi, unutar područja stanovanja, kroz stručne radove najznačajnijih protagonista, 4) određivanje pravila koja pripadaju tezi ili pristupu, te područja unutar kojih svaka grupa pravila vrijedi ili je istinita, 5) strukturiranje znanja o novim područjima, pravilima i vještinama projektiranja ne-normiranih tipova stanovanja, te 6) sposobnost kritičkog mišljenja, razumijevanja i komentiranja pojava i smjerova u suvremenom stanovanju u vezi s društvenim ili ekonomskim odnosima.