Specifični korpus znanja i umijeća iz područja poslovne arhitekture složenih namjena prezentira i istražuje utjecaje, od tehničkih do socijalnih koji se manifestiraju u arhitektonskim artefaktima.
Kolegij se oslanja na nove teorije koje iz različitih perspektiva opisuju učinke na poslovnu arhitekturu složenih namjena. Učinci novih spoznaja opisuju se kao „treća industrijksa revolucija“, „drugo moderno doba“,
„informacijsko društvo“ ili „društvo znanja“, u kojima višak vrijednosti ne stvara kapital već nastaje iz produktivnosti i inovacije. Oba pojma; i produktivnost i inovacija podrazumijevaju primjenu znanja na aktivnost rada. Rad se mijenja te postaje složeniji i ukazuje na sve veću potrebu za brzom i sveobuhvatnom izmjenom znanja kroz informacijske i komunikacijske tehnologije te posebno kroz prostorne refleksije tih procesa. Unutar organizacije znanja nužna je prethodna i strukturna analiza pojma rada, posljedično i pojma zgrada namijenjenih radu, dok treća cjelina obrazlaže strukturu i metodu projeketiranja takvih prostornih okruženja. Kolegij posebno izučava pitanja identiteta i brendiranja novih proizvodnih centara, novo okruženje rada, regeneriranje industrijsih zona kao i pitanje produktivnosti i inovacije u radnom okruženju.